De mooiste magazines De grootste keus De leukste acties
 

Veelgestelde vragen

Klik op het onderwerp waarover jouw vraag gaat.

ABONNEESERVICE
Bent je op zoek naar de contactgegevens van de uitgever van jouw tijdschrift?
 
BESTELLEN
Hoe kan ik een abonnement bestellen?
In de linkerkolom vind je de aanbiedingen van tijdschriften op rubrieken, doelgroepen en prijscategorie. Voor het selecteren van het tijdschrift dat je wenst kunt je tevens de zoekfuncties rechts bovenin gebruiken. In de rechterkolom vind je de kadotip en de toptitels.

Stap 1: Kies een tijdschrift door er op te klikken.
Bij het tijdschrift verschijnen de beschikbare aanbiedingen. Maak een keuze uit de aanbiedingen. Voor meer aanbiedingen kun je ook terecht op onze sites www.abokado.nl en www.123dagblad.nl

Stap 2: Bestelling plaatsen
  1. Klik op bestel wanneer je jouw favoriete abonnement heeft gevonden. Je komt vervolgens op het bestelformulier terecht.
  2. Vul alle gevraagde gegevens in. Gevraagde gegevens aangegeven met een * zijn verplichte velden om in te vullen.
    • Je kunt er voor kiezen het abonnement cadeau te geven (indien optie aanwezig is). Vink dan het vakje aan naast "Wil je dit abonnement kado geven?". Er verschijnt nu onderin de pagina een invulscherm "gegevens ontvanger" . Hier vul je de gegevens in van de persoon aan wie je het abonnement kado wilt geven.
    • Beschikt je over een cadeau of actiecode , vul deze dan in (indien invulveld aanwezig) en druk op ok.
    Er verschijnt vervolgens een scherm waar je gevraagd wordt een 3-cijferige beveiligingscode in te voeren. Voer deze in en druk op ok. Je kunt nu verder gaan met het invullen van de adresgegevens.
  3. Maak een keuze op welke wijze je het abonnement wilt betalen (voor meer informatie klik hier).
  4. Rond jouw bestelling af door te klikken op de knop 'Verstuur'.
Op het scherm verschijnt nu de bevestiging van jouw bestelling. Via de knop "print" kun je deze uitprinten. De bevestiging wordt je tevens per mail nog toegezonden.
Kan ik ook een abonnement cadeau geven?
Ja, dat kan! Dat is bij vrijwel al onze aanbiedingen mogelijk. Wanneer je op het tijdschrift klikt verschijnt er een tabblad 'Cadeau geven'. Tijdens het invullen van het bestelformulier kunt je ook het vakje aanvinken 'Wil je dit abonnement cadeau geven'.

Kadotip: Geef een Nationale Tijdschriftenbon en laat de ontvanger zelf een abonnement kiezen
Kan ik een ingangsdatum opgeven?
Bij dagbladen kun je in het bestelformulier aangeven wanneer je het abonnement in wilt laten gaan. Bij tijdschriften is dit niet mogelijk.

Voor weekbladen geldt een levertijd van 3 tot 5 weken. Maandbladen worden binnen 4 tot 8 weken bezorgd.
Ik wil een los tijdschrift bestellen, kan dat?
Neem contact op met de uitgever. Selecteer het dagblad/tijdschrift voor de contactgegevens.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?
Standaard worden de abonnementsprijzen van alle consumentenbladen inclusief 6% btw getoond. Uitzonderlijk in het geval van een enkel vakblad, kan het abonnementsbedrag exclusief 6% btw zijn. Dit wordt dan expliciet in de voorwaarden van het betreffende tijdschrift aangegeven.
BEZORGEN
Wanneer ontvang ik mijn eerste nummer?
Het eerste nummer van een dagblad ontvangt je binnen twee weken. Een weekblad wordt binnen drie tot vijf weken bezorgd. Een maandblad heeft een levertijd van vier tot acht weken. Is deze tijd inmiddels verstreken klik hier.
Ik wil de status van mijn bestelling bekijken
Wat is jouw ordernummer?
Ik heb een nummer van mijn abonnement niet ontvangen
Neem contact op met de uitgever van het door jou gekozen dagblad of tijdschrift.
Selecteer jouw dagblad/tijdschrift voor de contactgegevens.

Kan ik een ingangsdatum opgeven?
Bij dagbladen kun je in het bestelformulier aangeven wanneer je het abonnement in wilt laten gaan. Bij tijdschriften is dit niet mogelijk.

Voor weekbladen geldt een levertijd van 3 tot 5 weken. Maandbladen worden binnen 4 tot 8 weken bezorgd.
Tot wanneer loopt mijn abonnement?
Tot wanneer loopt mijn abonnement? Neem contact op met de uitgever. Selecteer het dagblad/tijdschrift voor de contactgegevens.

Wanneer ontvang ik mijn welkomstgeschenk?
Neem contact op met de uitgever Selecteer het dagblad/tijdschrift voor de contactgegevens.

Kan ik het abonnement in het buitenland laten bezorgen?
Helaas is het niet mogelijk om het tijdschrift in het buitenland te bezorgen.
BETALEN
Hoe kan ik een abonnement betalen?
De abonnementen kunnen naar keuze betaald worden door middel van een automatische incasso, per acceptgiro of een VVV Cadeaubon.
De betaalopties worden mede bepaald door de uitgever en staan expliciet bij de betaalopties van het abonnement vermeld.
Hoe kan ik betalen met een VVV Cadeaubon?
Let op: Je kunt nog tot en met 30 november 2014 gebruik maken van deze betaaloptie. Je kunt tot uiterlijk 15 december 2014 jouw VVV Cadeaubonnen insturen. VVV Cadeaubonnen die na deze datum ontvangen worden kunnen niet meer in behandeling genomen worden. Houdt u hier alstublieft rekening mee.

Je kunt met de VVV Cadeaubon betalen, wanneer dit vermeld staat bij de betaalopties. Het totaalbedrag van de bon(nen) wordt in mindering gebracht op de prijs van het abonnement. Voor het eventuele restbedrag geeft je toestemming voor een éénmalige machtiging.

Vervolgens print je het orderformulier uit en stuurt deze samen met de VVV Cadeaubon(nen) naar ons toe. Stuur zowel deel A als deel B van de bon(nen) op. Wanneer één van de twee ontbreekt, zijn de VVV Cadeaubon(nen) niet geldig. Noteer voor uzelf het barcodenummer. Na ontvangst van jouw orderformulier en de VVV Cadeaubon(nen), verwerken wij uw bestelling. Je ontvangt een bevestiging per e-mail.

Let op: Als het totaalbedrag van jouw abonnement lager is dan de waarde van jouw VVV Cadeaubon, wordt het verschil niet in contanten uitgekeerd.
WIJZIGEN/ OPZEGGEN
Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
Neem contact op met de uitgever. Selecteer het dagblad/tijdschrift voor de contactgegevens.

Ik heb het abonnement per ongeluk twee keer aangevraagd, wat nu?
Indien je het abonnement per ongeluk twee keer heeft aangevraagd met dezelfde adresgegevens verwijdert ons systeem de dubbele aanvraag automatisch. Je zult het abonnement niet dubbel ontvangen.
Moet ik mijn abonnement zelf opzeggen?
De meeste proefabonnementen stoppen automatisch. Wanneer het abonnement automatisch verlengd wordt, staat dit expliciet vermeld bij de voorwaarden onderaan het bestelformulier. In dat geval moet je een abonnement t.z.t. opzeggen bij de uitgever.
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Voor het opzeggen van een abonnement kun je terecht bij de uitgever van jouw tijdschrift/dagblad.
Selecteer jouw tijdschrift/dagblad voor de contactgegevens.

Wanneer moet ik mijn abonnement opzeggen?
Dit verschilt per blad. Vanaf 1 december geldt een nieuwe opzegtermijn, zie voor details onderstaande vraag, of neem contact op met de uitgever.
Wat betekent de nieuwe wetgeving omtrent het opzeggen van abonnementen?
Nieuwe wetgeving omtrent stilzwijgende verlenging en opzegging van abonnementen.

Vanaf 1 december treedt de nieuwe wetgeving in werking met betrekking tot de stilzwijgende verlenging en opzegging van abonnementen op dag-, week-, maandbladen en tijdschriften.

De opzegtermijn wijzigt per 1 december naar een opzegtermijn van maximaal één maand. Nu is de opzegtermijn maximaal drie maanden. Deze nieuwe opzegtermijn geldt echter niet voor alle dag-, week-, maandbladen en tijdschriften. Indien een blad of tijdschrift minder dan 1x per maand wordt geleverd, dus bijvoorbeeld 4 keer per jaar, dan geldt een opzegtermijn van maximaal drie maanden.

Abonnementen op dag-, week-, maandbladen en tijdschriften mogen nog wel stilzwijgend worden verlengd. Echter, de termijn waarmee stilzwijgend wordt verlengd wordt verkort naar maximaal drie maanden. Dit was voorheen maximaal één jaar.

De nieuwe termijn voor stilzwijgende verlenging geldt niet voor proefabonnementen. Proefabonnementen mogen straks helemaal niet meer stilzwijgend worden verlengd. Volgens de nieuwe regels stopt het proefabonnement vanzelf na de afgesproken proefperiode.
Kan ik gebruik maken van het herroepingsrecht bij het bestellen van een abonnement?
Nee, je kunt geen gebruik maken van het herroepingsrecht bij de aanschaf van abonnementen. Deze vallen onder de uitzonderingen. Zie Artikel 8, lid 3b van de Algemene Voorwaarden.
SERVICE & CONTACT
Klantenservice 123tijdschrift
Onze klantenservice is telefonisch te bereiken via 088-5500196, maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur geopend.

Let op: 123tijdschrift.nl is geen uitgever en kan enkel vragen beantwoorden die betrekking hebben op de site of reeds gedane bestellingen. Indien je rechtstreeks contact wenst met de uitgever

Contactgegevens uitgever
Ik ben een zakelijke klant
*
*
*
*
*
*
Ik heb een klacht
Klachten over 123tijdschrift dienen schriftelijk (per post op adres Capellalaan 65, 2132 JL te Hoofddorp gemeld te worden. Je ontvangt binnen veertien dagen een reactie op jouw klacht. Indien de klacht niet naar wens opgelost wordt, kan binnen drie maanden het geschil voorgelegd worden aan een onafhankelijke geschillen commissie.
Ik heb een leuk idee
*
*
*
*
*
*
Privacy statement
Algemene voorwaarden

Nieuwsbrief

Krijg 3,50 korting op je volgende aankoop! Schrijf je in voor de
e-mailnieuwsbrief.

weekaanbieding

Wendy

6 nummers voor 35,-